reklama

Vianočná pohľadnica, prianie, heslo

Tak predsa len má naša vládna špička charakter... – S radosťou vám všetkým oznamujem, že mi prišiel asi po roku ďalší list z ministerstva vnútra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Popravde – po mojich skúsenostiach s týmito „ochrancami“ ma ako prvé napadlo, že mi p. Kaliňák píše, že ma v neprítomnosti opäť odsúdili, tentokrát na elektrické kreslo, keďže som nepochopil význam slov „pomáhať a chrániť“...

Ale nie, tentokrát som dostal /síce už asi po tretí krát rovnaký/ list – upovedomujú ma, aby som im predložil jasné dôkazy na moje tvrdenia /teraz v prípade korupcie prokurátora Michala D., ktorý mal na starosti moje podania vo veci poškodzovania životného prostredia /výrub a poškodenie zákonom chránených stromov, vážne priame poškodzovanie podzemných vôd a verejného vodného zdroja/, ťažkého ublíženia na zdraví chránenej osoby, krivé výpovede, podplácanie, branie úplatku, neposkytnutia zdravotného ošetrenia, vyhrážania sa danými príslušníkmi policajného zboru...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, že s ministerstvom vnútra majú spoločné iba posledné oznámenia, ale takto vyhodnotili naši „mocipáni“, že takto to bude najjednoduchšie.../pričom bývalý min. živ. prost. p. Žiga mi zhruba odpísal, že naše okresné úrady to majú pod kontrolou /– každého pozývam sa na vlastné oči presvedčiť, ako hlboko pod kontrolou to majú... /. Podobne mi odpísal aj býv. min. spravodlivosti a po výmene vlády mi súčasní ministri odpísali zhruba to isté, aj keď som ich informoval o jasnej korupcii – najlepšie dokázateľnej ich rozhodnutiami. /Delenie si koristi – štátu, čiže súčasná koaličná zmluva to rozhodla.../

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musím povedať, že istá forma inteligencie týmto ľuďom nechýba. Totiž v zákone je jasne písané, že v prípade „trestného činu“ nemá priame dôkazy poskytovať, zháňať poškodená osoba, žalobca, ale orgány činné v trestnom konaní a preto mi žiadna nemocnica nechcela dať žiadne papiere – že až na vyžiadanie políciou, alebo jasné dôkazy o skorumpovanosti okresných úradov ochrany životného prostredia, ako aj rozhodnutia okresnej a krajskej prokuratúry, ako aj daného pána prokurátora, ktorý sa deň pred jeho rozhodnutím zišiel so švagrom p. Jozefa M. /ktorého obviňujem/- s vplyvným podnikateľom p. B. /personálna agentúra – ľudia ktorí si v tomto meste, kraji a štáte dovolia čokoľvek/

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Geniálne, čiže teraz mi /po mojich odvolaniach/ už len chodia raz ročne listy, že mám poskytnúť dôkazy, ktoré sami majú a ktoré ak im aj poskytnem, nebudú nikým jednoducho akceptovateľné... Musím opäť ešte povedať, že o všetkých mojich krokoch boli daní páni veľmi dobre okamžite informovaní...

Nebudem tu teraz rozpisovať ďalšie svinstvá, ktoré sa v tomto štáte dejú prostým ľuďom a na aké sa môžu spoľahnúť „vyvolení“ – pracháči. Ale akoby povedal principál – „drž hubu, máš vlak zadarmo“ , áno „pán veľkomožný“, mám, lenže chodia tam prespávať a chlastať len bezdomovci a cigáni, posilnené policajné hliadky sú volané len na takých postihnutých pakov, ako som ja, lebo majú okolo krku „arabskú“ šatku... pričom ak ich upozorníte, že toto nie je možné – že sa takto nedá cestovať, povedia vám, že sa o to nemáte starať /Čo dobré máte od tých spoločností, ktoré prevádzkujú platené linky?/

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Dnes som počul, ako ste sa nechali počuť, že aspoň sviatky chcete prežiť bez káuz.

Prajem vám teda, ako aj všetkým vašim prisluhovačom a vyvoleným, aby ste prežili len také sviatky, ako ste ich nachystali všetkým nám, ktorí sa rozhodli netlieskať tejto vašej tragikomédii.

A nášmu ministrovi vnútra a aj jeho svorke posielam do jeho pracovne transparent z filmu „Čierni baróni“

„PLÁNY IMPERIALISTÚ ZHATÍ NAŠI VEPŔI BOUBELATÍ.“

Váš bývalý volič Adrián z Bardejova /Adrián Sorger/

Adrián Sorger

Adrián Sorger

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mi komunikuje osobne a tak vám ponúkam moje slová aj formou blogu. Ako jediný zo štyroch som prežil ťažkú autonehodu, bol som dlho klinicky mŕtvy a tri mesiace v kóme. O svojich zážitkoch som napísal v troch knihách... je toho však oveľa viac, čo by som ešte chcel povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu