reklama

Blog 9

Viem, vraví sa – odpúšťaj, by bol si spasený – a najradšej to majú tí, čo spôsobujú iným zlo. Však ja ti vravím, že ten čoby rovnaký nôž zaťal do blížneho svojho, Otca, Materi, tak jak bol už urobil –

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

– ten zaslúži prv než odpustenie – spravodlivý trest, by oči najprv otvoril.

Však ver mi, že žiadny kňaz, prorok ani posol ti nemôže dať nikdy viac, než ty sám máš a môžeš v svojom srdci nájsť. 

 Adrián Sorger /Adrián Z Bardejova/

Adrián Sorger

Adrián Sorger

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mi komunikuje osobne a tak vám ponúkam moje slová aj formou blogu. Ako jediný zo štyroch som prežil ťažkú autonehodu, bol som dlho klinicky mŕtvy a tri mesiace v kóme. O svojich zážitkoch som napísal v troch knihách... je toho však oveľa viac, čo by som ešte chcel povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu