reklama

Blog 8

pre „zástupcov“ mesta Bardejov, Slovenska, EÚ a pre všetkých, čo mne či komukoľvek ublížili – MY SA VRÁTIME...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

MY SA VRÁTIME, BO PRED NAMI JE ŽIVOT, ALE PRED VAMI JE ODPLATA ZA VŠETKO, ČO STE SPÔSOBILI.

A vy ostatní, čo šli ste, idete a pôjdete cestami, ktorými ja kráčam – zaspievajte si so mnou starú pieseň moravskú – „ ... Šak ste nepokradli

 Jako páni kradnú

 Až nás budú věšat

 Šibeničky spadnú

 Takový pán není

 Dát nás do vězení

 Nedá nás na reťaz

 Ani pán, ani kňaz...

Koruna každého z nás raz upadne. Ste pripravení, vy, ľudia prvej generácie, niesť ďalej náš štít?

 Adrián Sorger /Adrián Z Bardejova/

Adrián Sorger

Adrián Sorger

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mi komunikuje osobne a tak vám ponúkam moje slová aj formou blogu. Ako jediný zo štyroch som prežil ťažkú autonehodu, bol som dlho klinicky mŕtvy a tri mesiace v kóme. O svojich zážitkoch som napísal v troch knihách... je toho však oveľa viac, čo by som ešte chcel povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu