reklama

Blog XY

Sion, Jeruzalem – Tie schody, čo mali viesť človeka k Tebe, Otče – teraz vedú človeka k bráne opačnej. Už ani nie Matrex, už priam Ničota zastala miesto Hospodina v skutkoch tých, čo vedia v svojom srdci až pridobre,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

že pošliapali tisíckrát nie len Jeho prikázania, avšak opľuli aj všetko, čo bolo od Neho v srdci svojom, a tak, že kým nezmenia sa, On nebude ich znať ani pri trestaní tom, čo žiadali pre svojich nepriateľov.

Oni prosili Hospodina, aby pomohol im od „bezbožníkov“, ktorí drvili ich vtedy, však teraz, keď oni drvia, mliadžia národy a ľudí – teraz vravia len „my môžeme, my sme národ vyvolený.“ Ježiša, čo povedal ľuďom, že „On – Pán je Otcom všetkých“ a že tento kedy´s „vyvolený národ“ sa stal z prvého posledným. Toho odmietli a zakázali, jak všetkých tých, čo nehrali im do noty. Však pozor! Kto zabudol by na malé bystré okuliariky, zakrývajúce oči hadov s nožami, ten bol by len ďalším zo vzlykajúcich divákov ich najkrvavejšieho divadla „holokaustu“, keď učia nás, jak „oni“ trpeli a preto oni jak si môžu všetko dovoliť... Použil som výraz „malé okuliariky“ – nuž pozrite sa, ako dlho sa muži v tomto národe musia dňom a nocou napájať slovami o ich jedinečnosti a o sile, ktorá má moc nad každou dušou človeka, ešte prv, než všetkým mladým mužom, ba aj ženám, vtlačia do rúk zbrane, by ani kúsok citu v nich už neostal. Ako dôkaz vezmite si len najľstivejšie a najpremyslenejšie techniky týchto obchodníkov a bankárov, ktorí už dnes vlastnia, riadia tento svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie je vám trochu až podozrivo podobná táto ich stará známa židovská taktika, že „ak chceš získať zlatku – musíš obetovať groš“? Nie? Tak mi hádam rád vysvetlíš, že ako to, že ešte než sa začalo to krvavé bláznovstvo, ako to že všetci práve títo „najzbožnejší Sionisti“, že práve títo odišli k ďalším svojim nádejným ovečkám – najväčšieho štátu „nového sveta“ – k ľuďom, ktorí jasne dokázali, že pre hrsť zlata, zeme, im nie je absolútne nič zlé či posvätné (vyvraždenie, utýranie pôvodného obyvateľstva). Nie je vám zvláštne, že dnes tak jak „aj vtedy“ najviac spolupracujú práve s národom, ktorý im spôsobil najviac bolesti? „Aj vtedy“ – bo za II. sv. vojny im pomohli, okrem toho predstavenia s tým, aby zbavili sa tých, čo v „svojom národe vyvolených“ už nechceli Nemci – národ, ktorému dali moc nad Európou za porazenie pravlasti „Nemcov“ – Ruska – dôkazom je už aj to, koľko prostriedkov vynaložilo a vynakladá Nemecko práve na vymýšľanie a „získavanie“ – kupovanie dôkazov o svojej vraj hlbokej a úplne odlišnej histórie, EÚ. Jak zvláštne, že slová Písma (od Ježiša), ktoré som bol tu spomenul, jak zvláštne, že cirkev, vraj „kristova“ ich tiež vôbec nespomína... Ja nechcel som tu spomínať žiaden národ či vierovyznanie, bo všade aj takí aj onakí sú. To všetko je len v ústach „pánov“ vašich – bo takto sa ľahšie vraví Matrexovi i vám ľuďom – „ten je dobrý a ten je zlý...“ Podľa ovocia sa strom spoznáva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž a to je aj dôvod, kvôli ktorému vám tento umierajúci človek – autor, ja – blázon ďalší, čo chcel vám pomôcť píše ešte tieto moje posledné to slová, by čítali ste pozorne a všetko tak, jak bol som zanechal a skôr, než zas ďalších usmievavých obchodníkov aby´s vlastné srdce, no i vlastnú hlavu, aby´s dobro, múdrosť v svojom srdci počúval...

Adrián z Bardejova

Adrián Sorger

Adrián Sorger

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko sa mi komunikuje osobne a tak vám ponúkam moje slová aj formou blogu. Ako jediný zo štyroch som prežil ťažkú autonehodu, bol som dlho klinicky mŕtvy a tri mesiace v kóme. O svojich zážitkoch som napísal v troch knihách... je toho však oveľa viac, čo by som ešte chcel povedať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu